Forum owczarki australijskie - aussies - australian shepherds Strona Główna owczarki australijskie - aussies - australian shepherds

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cieczka
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum owczarki australijskie - aussies - australian shepherds Strona Główna -> Zdrowie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ala

PostWysłany: Pon Gru 11, 2006 14:40    Temat postu: Cieczka Odpowiedz z cytatem

Meczy mnie ten temat , bo zawsze mieszkały ze mną psy. Nie mam doświadczenia z suczkami. A skoro pragnę w niedalekiej przyszłości mieszkać z ausiczką to chciałabym jak najwięcej wiedzięć.
Jak właściwie zachowują sie suczki w czasie cieczki? Napewno częściej muszą być na smyczy,co dla tak aktywnych stworzonek jest napewno bardzo trudne. Czy dostają "głuchoty" na słowa właściciela, pomimo że są szkolone.Natura w końcu jest silniejsza.
Czy problem urojonych ciąż występuje często i wpływa niekorzystnie na psychike ?

Pozdrawiam Ala
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Reklama

Wysłany: Pon Gru 11, 2006 14:40    Temat postu:

Powrót do góry
Aga

PostWysłany: Pią Gru 15, 2006 17:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze choc troche Ci pomoge,choc nigdy nie mailam aussie,to wydaje mi sie ze w czasie cieczki wszystkie suczki sa takie same i "mysla tylko o jednym" Wink Laughing

Ja mam tylko suczki i to juz od przeszlo 13 lat.Na poczatku byla moja nieodzalowana On-ka-szybko wysterylizowana, a obecnie mam 2 dziewuchy silky(2,5 roku) i hovka(8 mies.)